Misiune Și valori

misiunea

Încă de la primul magazin, deschis în anul 1991, misiunea definită de companiei a fost aceea de a contribui la introducerea pe piața românească a standardelor internaționale în domeniul condițiilor de spațiu, de atitudine și de dotare tehnologică în care se oferă serviciile comerciale destinate publicului. Magazinele DIANA sunt, în plan regional, printre inițiatorii și dezvoltatorii culturii comerciale de nivel european.

viziunea

Comerțul cu produse alimentare și nealimentare este un vector de dezvoltare a culturii sociale, de satisfacere a nevoilor umane, de încurajare a consumului și de dezvoltare economică în colectivitățile unde acesta se produce. O rețea de magazine, dezvoltată mai întâi în mediul urban și ramificată mai apoi în colectivități rurale mari și mijlocii poate fi un reactiv puternic pentru apropierea culturală a celor două tipuri de colectivități.

valorile

Magazinele DIANA sunt dedicate comerțului cu produse alimentare și nealimentare, derulat în respect față de client și în direcția alinierii la standarde înalte, sicronizate cu cele existente în plan mondial. Adaptate în același timp și la cultura locală, Magazinele DIANA sunt foarte active în plan social, cultural, sportiv, în comunităţile în care funcționează.