Despre Noi

Magazinele DIANA sunt o rețea regională de spații comerciale moderne, destinate comerțului de produse alimentare și nealimentare.

Compania DIANA s-a înființat în 30 aprilie 1991 având ca principal obiect de activitate comercializarea produselor alimentare şi nealimentare. Magazinele DIANA sunt, așadar, activitatea de început a companiei, dar și activitatea cu cea mai dinamică dezvoltare regională.
Rețeaua Magazinelor DIANA numără, in anul 2017, 47 de unități, distribuite în 4 județe: Argeș, Gorj, Olt și Vâlcea.

Rețeaua Magazinelor DIANA a dezvoltat de-a lungul timpului o bogată ofertă de produse cu sprijinul a zeci de producători din țară și din străinătate. O atenție deosebită s-a acordat reglării acestei oferte cu necesitățile exprimate de clienți, cu specificul local al nevoilor de aprovizionare. Rețeaua Magazinelor DIANA recunoaște că, pe lângă profitul financiar al activității sale, cel care asigură investiții în modernizări și noi capacități, profitul de încredere obținută prin satisfacerea nevoilor reale ale clienților direcți este cel mai important pentru viitor.

Rețeaua Magazinelor DIANA contribuie la realizarea a noi locuri de muncă în localitățile unde acționează. Dezvoltarea sa este simultană cu satisfacerea acestei nevoi urgente pentru reconversie profesională atât în mediul urban din regiune cât și în mediul rural. Furnizorii de servicii din mediul rural sunt preferați de rețea în cultivarea relațiilor de afaceri locale.

Una dintre cele mai intense activități ale rețelei Magazinelor DIANA, încă de la înființare, este aceea de comunicare publică. Informarea clienților cu noutățile comerciale, organizarea de evenimente de lansare, de promovare și festive sunt momente de intensă comunicare publică. În cadrul acestora, rețeaua Magazinelor DIANA, restituie clienților fideli, sub formă de premii, bonusuri și reduceri o parte dintre cheltuielile făcute de aceștia în rețea.

Politica de dezvoltare a rețelei de Magazine DIANA în anii următori are în vedere aceleași principii și valori, dedicate coemerțului modern și maximizării nivelului de satisfacție comercială pentru clienții săi.